Nicky - the Spyflugadog

Det blev lite ändrade planer så här i sista minuten. Jag skulle ha varit hemma hos mig med Nicky, men eftersom han på senaste tiden gått och blivit en riktig spyfluga så var det bara att hämta mammas bil och fara ut till playan Sandarne. Men pluggningen skall väl icke få lida för det, då jag faktiskt hann tänka på det och packade med alla nödvändiga bövker och pappersanteckningar. Kanske, kanske så hinner man med att crosstrainina också, vilket vore underbart. Well well..
Tog igen ett par Kuriren när jag nu ändå hade chansen, och det komiska är att både mitt och Fredriks horoskop handlar om resor, frånvarnade och längtan. De som aldrig brukar stämma.


image30


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0