Skärpning på moi

Idag har jag jobbat på bra ska ni veta! Jag har ca 20% kvar att skriva på min observationsinlämning. Imorgon är jag ledig hela dagen, och jag hade tänkt spendera den till observationen på förmiddagen och inläggsskrivande på kvällen. Ingen fritid, ingen vila, ingen ro är mitt motto den här veckan tänkte jag. Nästa vecka kommer väl höjas ett snäpp, och jag kommer antagligen inte ens sova från och med 2-6 november. Men den 8 november kommer jag sova gott igen!

Nog pratat om mina skoluppgifter, det kan ju inte vara så roligt för er att hela tiden få läsa om det om och om igen.. Haha.. Men jaa.. Jag ska skärpa mig. Om 10 minuter är det Gossip Girl, och då jäklar får ni nog höra om mitt dregel över Cuck Bass och Nate Archibald!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0