Min dator har nog fått svinis!

Okej.. Min bebis håller på och dör tror jag. Nu verkar strömsladden ha åkt på en livshotande svininfluensa, och den tycks vara utom räddning. Hur gör jag? Köper jag en ny strömsladd för 1500 kr? Eller köper jag en ny bebis för det multiplicerade beloppet? Jag är i valet och kvalet. Jag har pengarna, det är inte det.. Det är snarare det att jag gör hellre något roligare för dessa tusenlappar. Nu tänker kanske ni att jamen hon behöver väl inte köpa en ny dator för att strömsladden är paj? Men det råkar faktiskt ligga till som så att svinis tycks ha spridit sig, och även datorn är sjuk. Eller ja, snarare kommer nog svinis från datorn ursprungligen och har sedan spridit sig till stackars svansen. Så det verkar inte vara någon idé med någonting annat än att köpa ny. Men jag vill inte. Jag vill ha min bebis. Han har ju inte ens fyllt tre år än. Och jag vill ha mitt sparkonto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0