Att beväpna sig i tvättstugan

Skolan var i dag en cirkus! Helt allvarligt.. Vi har så fruktansvärt roligt på Drama-Kultur-Kommunikation så tårarna bara sprutar. Kan verkligen rekommendera den kursen på HiG. Den är på 7,5 hp, så den är inte alls lång. Dock kan det vara som så att den endast är "upplåst" för oss programstudenter, men det kan vara vät ett försök i alla fall.

Sen kommer min blogg vara med på Expressen.se inom en framtid. Jag har i samarbete med Eniro.se fått erbjudandet att annonsera min blogg där, och varför inte? Så håll utkik!

Straxus är det dags att pallra sig ner till tvättstugan och tvätta sängkläder. Detta är dock ingen höjdare, och jag är livrädd för källare! Fler som delar den rädslan? Inte blev det bättre att jag råkade ut för en skrämselsekvens där nere heller sist jag tvättade där nere (vi har nämligen tvättmaskin i lägneheten). Det var som så att jag skulle trycka ner hissen igen, och den stod redan där. Konstigt tyckte jag att den hade stängt skyddsdörrarna när den inte åkt i väg, så jag jag tryckte på knappen. Då öppnas hissen, jag stod i mörkret och såg in i det lilla fönstret i dörren. Där ser jag ett väldigt mörkt ansikte med två vita ögon. Livrädd blev jag, men jag kan trösta mig med att han blev nog mer rädd än mig. Jag var ju trots allt beväpnad med tvättmedel och tvättkorg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0