Hur vi ligger till i nuläget

Vilken kanonhärlig helg det har varit när man ser till vädret! Ca 25°C i skuggan och alldeles underbart.. Synd bara att det är fulare väder på intåg den här veckan. Men vecka 24 hoppas vi på vackert väder igen, då Fredrik äntligen tar studenten. På studentkvällen ska han ha förfest här hemma med sin klass innan de ska vidare till Statt, och jag måste fly fältet. Planerna är en tjejkväll med Elin, Karin och Lotta. Kan det bli härligare? 

Nu fortsätter pluggandet. Jag räknar med att bli klar med mina examinationsfrågor ikväll eller imorgon, och så får filmanalysen sin fokus på onsdag och torsdag. Så detta ska jag fixa hörrni!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0