Min önskelista på Fredrik

Update: Jag fick retunera hela paketet. Den grå tröjan satt lika löst som ett påslakan och var alldeles fladdrig, medan linnet såg ut att kunna tappa knapphålen när som helst, eftersom de var så tunna. Så det blev en tjocktröja åt Fredrik istället, då han är i behov av en. Eventuellt har han ju förlorat sin svindyra och assnygga Peaktröja i Undersvik när de var är för nästan 3 veckor sedan. Vi kan väl bara hoppas att de har hittat den när de städade lokalerna, så att han får tillbaka den när vi åker dit i helgen. De hade inte kollat när han ringde direkt på måndagen.


Gråmelerad
198 kr, H&M


Jag måste säga att jag älskar att köpa kläder till Fredrik! Det är så enkelt (bortsett från att man inte får ge honom V-ringat, något med för mycket tryck, något rosa.. jaa.. you name it...) Medan jag ändrade med returen så hittade jag följande önskelista till honom:



Skjorta
249 kr


T-shirt
98 kr


T-shirt
98 kr





Jeans
398 kr



Cardigan
298 kr
 (något som jag aldrig skulle få på honom dock...)



Jacka
398 kr





Surfarshorts
249 kr
(visserligen har han nästan ett par såna här, men ändå)



Armband
59.50 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0