Det är riktigt roligt att göra album!

Jag har nu gjort klart albumet och jag är ivrig på att få fortsätta. Dock har jag inga fler bilder. Men just det där albumet har jag döpt till Caroline & Fredriks resor, och det kanske säger sig självt? Vi måste alltså åka på en ny resa för att jag ksa få fortsätta med det. Men Jag ska skaffa en till bok och göra ett album på Nicky. Har alltid velat ha ett sådant på honom, och nu har jag ju möjligheten. Har nämligen gjort mig medlem på samma sida som Carina, FujiDirekt, och de är ruggigt biliga jämfört med Expert.

Annars så har jag köpt en toning till håret. Fick tipset av en hårkunnig i affären, så idag har jag blekt bort det svarta (vart tog det mörkbruna vägen?) och lagt i toningen. Blev visserlgien lite rödtonat i hårbotten, vilket jag inte gillar, men det får vara så nu ett tag framöver. Håret måste få vila. Det som är bra är att det är en toning, vilket är mer skonsamt mot håret. Enligt hon som hjälpte mig så är det lika bra som färg i resultatet, och hon hade änvänt sig av toning i all sin färgningstid.

Och hör och häpna, men jag har faktiskt satt igång med pluggandet!


Kommentarer
Postat av: Karoline

hur fick du bort det mörka?

2009-02-01 @ 21:18:36
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0