We were strong enough to fight for this life

Enligt Thomas Järvheden är jordens skapelse en slump av evolutionen, en bra sådan. Och den slumpen ledde till mängder av andra slumpar som i sin tur ledde till att just jag föddes. Och vilken bra slump! Men vad gör vi med våra liv, menar då Järvheden? Jo, istället för att vara glada och tacksamma för det vi har här i livet så förkastar vi livet på Facebook. Vi spenderar timtals av stunder på detta community istället för att gå ut och njuta av livet. Så jag tog till mig av hans ord. Och vad gjorde jag då? Jo, jag återupptog bloggen. För nu spenderar jag halva tiden här, och halva tiden på fejjan. Ååå, Järvheden skulle bli så stolt över mig!

Sitter här i morgonrock för slumpen förde mig till step på Friskis&Svettis och evolutionen tog mig vidare till duschen som i slumpens hetta ledde mig till att jag just tog på mig morgonrocken, och av en ren slump (eller kanske evolutionens dragningskraft?) förde mig till datorn och hit. SKÖNT. Jäklar i min låda vad jobbigt det var dock! Shit alltså, Söderhamnsgympan, ni kan bara ta er någonstans, för ert tempo är ingenting jämfört med Friskis&Svettis's! Hej minus 10!




Kommentarer
Postat av: Lisa

Hörrödu!!!!!!!!!!

Söderhamnsgympan sliter ju jag på så svetten sprutar!!

2010-09-13 @ 15:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0