Snyggve


ÄNTLIGEN har vi vår ryamatta i RÄTT färg (dvs en snygg sådan). Nu behöver vi bara vårt vardagsrumsbord som IKEA Gävle dröjer så länge med att få in i lager. Tjatigt nog så finns det i Uppsala. Någon som har vägarna förbi med bil? Sen är vi klar och då ska nu få se bilder på hur det blev. Lovar. Denna matta är i alla fall från Ellos, färgen creme, 130 cm i diameter och kostar 499 kr.

Var några timmar på stan också. Fredrik handlade, men inte jag. Kan ni tänka er? Jag såg en skitsnygg skjorta (grön/grå/vit rutig från H&M Depend, 199 kr) som jag bara visste skulle passa Fredrik, men han tyckte inte om den. Dock tvingade jag honom att prova den och efter lite suckande om att han förvandlades till Snyggve i den så köpte han den.  Man har väl sina knep ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0