Skenet bedrar, speciellt när det gäller snyggingar


Jag tycker att de här bootsen är ruggigt snygga och jag har hängt på H&M för att se om de fått in dem utan resultat. Men idag fanns det en hel hylla av dem, och jag svor lite över att jag redan hunnit köpa ett par stövlar förra veckan. Men så tänke jag attt jag var ju bara tvungen att prova, och om de satt perfekt så skulle mitt bankkonto förlåta mig för mina synder när nästa inkomst kommer. Så ett par 38:or åkte på. Eller ja, försökte åka på för det tog stutt innan tårna ens nått sulan. Men inget jag tänkte på, och tog snabbt ett par 39:or. Foten gick i, och ingen var lyckligare än jag. Men vänta nu? Det känns ju som att hela skon är gjord av gips...? De var alldeles stora innuti och hårda, och det var inte skönt på en fläck! Men det känndes också lite typiskt H&M faktiskt. Dyra och totalt obekväma, och säkerlligen kass kvalité också. Så nej, jag ställde tillbaka dem på hyllan och gick därifrån med ett leende bankkonto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0