När ett beroende blir för starkt

Jag har blivit beroende av kaffe. Sorgligt men sant. Kutade till skolan idag (tidsoptimist som man har blivit) och åt lunch med käraste Irland-Susanne och efter det tog jag en repa på stan. Men i några provhytter kände jag bara hur det föll och beroendet kickade in. Jag var tvungen att ha en kopp kaffe, och det pronto! Men jag skulle prompt ha mitt egna kaffe, så jag sket i alla andra butiker jag hade tänkt gå i, för shoppingen lockade inte längre - och då har vi ett problem. Om inte ens butikerna tilltalade mig mer än en kopp kaffe, ja då är jag beroende. Så nu sitter jag här hemma i soffan, med en rykande kopp mellanrost framför mig och livet njuter!

Förresten, har ni sett One Tree Hill 8.01? Ge mig Nathan Snyggve Scott! Han får gärna avla några avkommor med mig. En se så där 10 st minst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0