Midjemått barbiedocka nästa!

Men heja mig! Har precis ätit min nya favoritmaträtt Dragonfisk! (Ni vet väl vad jag alltid brukar säga när det gäller matlagning: hemligheten bakom god mat är basilika och dragon) och herre min jävla mensvärk vad gott det var! Slänger nog ut receptet senare om det är nån som är sugen?

Men egentligen var det inte det jag menade med heja mig, men jag kom av mig lite där för maten var så god! Vad jag egentligen skulle säga var att jag ikväll var på avancerad aerobicspass på 75 minuter aka porrdansen, och det helt själv! Eller ja, inte helt själv, för det var ju 30 andra där, men utan Josefine. Missade hennes sms om att hon inte skulle gå pga känning i vaden, och kruxet är att man måste avboka minst tre timmar innan passets början, och jag uppmärksammade hennes avbokning 2,5 timmar innan. Med lite velande fram och tillbaka om det skulle vara värt att riskera en prick eller inte (jag är ingen hejdare på den här koregrafin om man säger så) så gick jag lite skamset dit trots allt och körde mitt race. Och tro det eller, men av 75 minuter så skämde jag nog bara ut mig i 25 kanske. Framsteg! Så midjemått barbiedocka, here we come!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fortsätter du i den här takten kommer du snart vara skapligt vältränad...

hoppas det håller i sig...

2010-09-15 @ 09:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0