Kärlek på menyn

Freddeboy och jag har haft en kanondag idag. Det hela började ju som sagt med att han var baksi, men jag var den perfekta fästmön (otroligt vilket fult ord) och gav honom frulle på sängen med ost- och korvmackor, O'boy, banankaka och en liten love note innan jag drog och tränade med pensionärerna.
När jag kom hem var han piggare, och det blev en varsinn dusch innan vi drog och hämtade ut paketet på Konsum. tänkte visa er vad det var i paketet i morgon, bara att hålla ut! Sen blev det handling på Willys och hembakad pizza framför Harry Potter och Fenixordern. Kan inte bli så mycket mysigare än så. Men inte är vi snåla på kärleksfaktorn, så imorgon blir det mannagrynsgrötfrukost, shopping på stan, plankstek till middag och...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0