Imorgon är en annan dag!

Drog iväg och tränade Aerobics 1 en timme efter maten, och sedan dess har jag bara njutig av hur härligt det är att vara nytränad och nyduschad och hur lyxigt det känns att få sitta i sin härliga morgonrock hemma i soffan med den man älskar och titta på film tillsammans!

Imorgon väntar lite sovmorgon, lite plugg (kanske?), lite röjande, lite VBÅ, ca 1½ timmes träning, en dusch och en fikadejt här hemma med Sarah. Och eftersom Freddeboy ska ut och röja i Uppsala imorgon så hade jag och Emma tänkt gå på bio ("I rymden finns inga känslor" känns som en högaktuell film för oss som läser specialpedagogik), men när vi pratades vid tidigare ikväll så lät hon som en sur socka, dvs kanonförkyld. Så vi får se hur det blir med biobesöket. Annars tar vi det en annan gång. Så där ja, nu vet ni hela min morgondag. Kul va?

Sen måste jag bara få lätta på mitt hjärta, och jag ber så hemskt mycket om ursäkt om någon tar illa vid nu men; varför finns inte Caroline med i namnsdagsalmanackan, men Aslög finns? Och kom inte och säg att Karolina har namnsdag den 20 maj, för det räknas inte!

Kommentarer
Postat av: Mandy GRAVID!

okej, tack för hjälpen =)

2010-09-16 @ 11:10:32
URL: http://mandyys.devote.se
Postat av: Josefine

Det är likadant med Josefine.. finns bara Josefina och då kan ju jag tycka att Josefine är bra mycke vanligare än JosefinA!

2010-09-17 @ 10:46:48
Postat av: Em

Samma med Emelie. Länge hade jag namnsdag 23 januari men så plötsligt ett år så tog dom bort Emelie ur almanackan. Don't know why. Jag räknas numera in på den 14 nov då det är "Emilia" och "Emil" men det är ju inte alls samma! Hur många är det inte som heter Emelie liksom..?

2010-09-18 @ 19:47:04
URL: http://annaemelie.wordpress.com
Postat av: Caroline

Svar: JA.. Emelie är faktiskt värst av alla i de nhär frågan.. De är ju liksom ett standardnamn!

2010-09-18 @ 19:51:41
URL: http://petterssoncaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0