Beslutsångest!

 


Hösten är här och vintern närmar sig. Paniken slog mig tidigare i veckan när jag insåg att jag inte har några vintersneakers som jag alltid brukar ha. Kravet jag har är att de ska vara höga, resten spelar inte så stor roll, men nu har jag fastnat för två stycken, men jag kan inte bestämma mig. Nikeskon är snyggare, men Adidasskon är snäppet skönare. Jag har alltid tyckt att Nike är ett snyggare märke, men jag har Adidas på mina sommarsneakers och de är toppenskor. Kanske ska tillägga att Adidasskon är snyggare i verkligheten än på bild. Här är den så.. ihopsnörad. 

 Så... Vad tycker ni? Båda paren kostar 799 kr så det går inte att utesluta på den fronten.

 


Kommentarer
Postat av: Lisa Å Isabell

Nu har vi rådslagit...

Nike får det bli!

Men adidas var snygg...

2010-09-18 @ 22:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0