Uppskattning som uppskattas



Ibland får man uppskattning av den lilla djävulen, och då smälter mamahjärtat. Och ja, det ska bara vara ett "m". Jag har ju inte fött henne om ni nu tror det.

Fredrik kommer hem sent ikväll pga tentaplugg. På måndagkväll är denna tentaperiod ÄNTLIGEN över, och det ska bli så skönt med rutin i vardagen igen. Dessutom så känner jag att min förkylning är på väg bort nu, så nästa vecka kunna träna igen vilket ska bli riktigt skönt.

Annars har jag varit en sväng till skolan idag för redovisning, föreläsning och klassmöte. Nu hoppas vi bara på förändringar till det bättre! Efter det så har det blivit bakning och svordomar. Bakning iform av chokladbiskvier och chokladdoppade kokostoppar, och svordomar i form av ord jag inte ens tänker ta upp här, men som berodde på att den smälta chokladen skar sig pga att en ynkaste liten vattendroppe från vattenbade hoppade ner i kastrullen, vilket resulterade i att jag fick springa iväg och köpa ny choklad. Men skam den som ger sig, och tillslut så blev de faktiskt helt okej. Imorgon tänker jag mig morotskaka...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0