Teknisk odåga

Detta måste vara ett skämt. Tekniskt sett så är jag en teknisk olycka. All teknik jag rör vid dör ju! Idag, när vi kom hem från Söderhamn och jag startar min dator så märker jag att den är tom på batteri så jag tar fram strömsladden. Men tror i att helvetet funkar?! Nej, då har den så klart dött! Helt utan anledning dessutom. Men jag har fortfarande garanti på den, plus att den är försäkrad, så det ska inte vara några problem att få ut en ny, så imorgon får jag bege mig ner på Expert på Flanör i hopp om att slippa åka ut till Expert Stormarknad i Valbo. Och om jag inte får ut en ny på garantin så blir jag ruinerad. Puncto. Sen råkade jag nästintill tappa saltkaret i degen när jag skulle göra hemmagjord pizza, men det funkar det med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0