Sinnessjuka människor



Efter träningen, som jag trodde jag skulle kollapsa på i och med min kondition nu efter en veckas förkylning, så blev det en sallad från Lido Konditori, och äntligen har jag hittat ett ställe som gör GOD sallad här i Gävle. Så om ni är i Gävle och vill ha en god sallad, köp den hos Lido Konditori (Stortoget, bredvid Indiska). Jag tog en med rökt lax och pestopasta, och väl hemma fyllde jag på med räkor och fetaost. Mums!

Och något fick mig att gråta idag, se själva. Helt jävla sinnessjukt vilka jävla sjuka människor det finns där ute. Men tack gode gud för människor som Zack och Michelle Anderegg.


Kommentarer
Postat av: Em

Annars har faktiskt "nya" Wayne's rätt trevliga sallader också ;)

2010-10-25 @ 14:34:54
URL: http://annaemelie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0