Om man redan spenderat en hel del så kan man lika gärna spendera lite till!

Efter att Lisa och jag gick på stepen med Josefine igår och Lisa blev klar hos ögonläkaren så drog vi ut på shoppingtur. Vi hamnade på Lundins Säljlager (mer känt som Ove Janssons) i Valbo för att fylla på antalet tallrikar, assietter och djuptallrikar. Därefter blev det en blixtvisit på IKEA. Jag sa ju att jag allt skulle lyckas övertala Fredrik om att vi ska ha en större tavla bakom soffan, och nu har vi det! Denna Pjätteryd kostar egentligen 699 kr, men är nu på kampanj för 399 kr, så gissa om slog till på direkten. Eller ja, inte direkt kanske eftersom jag och Lisa först skulle komma på en alternativ lösning till hur jag skulle få upp den på väggen eftersom det skulle borras och vi har väggar säkrare än ett skyddsrum. Men, ja nästan så köpte jag den på engång. Och när vi entrade lampavdelningen så slog det ju mig att det var den 4 oktober, vilket inte bara är kanelbullens dag, utan även  nedsatt pris på Knubbig lampa, så istälelt för 149 kr så kostar de nu 79 kr i tre dagar till. När sedan Fredrik kom hem på kvällen så trodde jag att han skulle strypa mig, men se det gjorde han faktiskt inte.. Han gillade konstigt nog mina inköp. Har det någonsin hänt tidigare?




Kommentarer
Postat av: Lisa

Sååå snyggt!

2010-10-05 @ 18:06:16
Postat av: Josefine

Hehe är exakt den där tavlan jag har :) Sa fel till dig igår kom jag på, min hänger på två skruvar :)

2010-10-06 @ 13:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0