Kvällen med stort K är här!

Sherlock Holmes var ingen film för mig dessvärre, och jag spenderade största delen av den till en mycket givande smskonversation. Har man 5000gratissms så har man, inte sant?

Ikväll laddar vi om och dagens planer är middag på Bali Garden tätt följt av inget mindre än Ladies Night i Läkerol Arena tillsammans med mamma, Helena (brorsans tjej), hennes syster Anna och deras mamma. Ska bli skitkul verkligen, och jag har sett framemot den här kvällen sedan i somras. Och dagens i-landsproblem är så klart vad jag ska ha på mig.

Kommentarer
Postat av: Em

Absolut! ;)



Hoppas ni får superkul ikväll!

2010-10-23 @ 14:19:15
URL: http://annaemelie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0