It's Complicated

Igår blev det helt oväntat en filmkväll. Men vad görm an inte när man inte har tid att spendera helgerna tillsammans? Vi såg filmen It's Complicated, och den var väl helt okej. Inget hallelujahmoment direkt, men inget sömnmedel heller. Möjligtvis att Fredrik tyckte det som var inställd på att det var en skitfilm från första början. Men svärsonen Hurley var ruggigt skön, och en speciell scen mot slutet av filmen gjorde att jag inte visste vart jag skulle titta, och jag har nog aldrig skämts så mycket i hela mitt liv kändes det som. På ett roligt sätt det vill säga.



Kommentarer
Postat av: Lisa

Skämdes du??!!

Ja då måste det ha varit nåt aldeles extra...

2010-10-19 @ 15:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0