Förberedelser

Klockan ringde för 20 minuter sen, men jag ligger fortfarande och drar mig. Skrållan har gjort mig sällskap och ligger förtillfället på mina ben och kurrar så där avslappnande så att jag bara vill somna igen. Har en del jag måste göra idag, och det främst att kliva upp kanske? Ryktet säger att vi som inte betalat kåravgiften själva måste ringa och fixa vårt Studentkort, som faktiskt går ut på söndag. Man tycker ju att vi hade kunnat få den informationen tidigare...? Men högskolan i ett nötskal kan man väl säga...

Jag börjar förresten bli riktigt taggad inför min Halloweenfödelsedagsfest. Ska bli skitkul att se vad de andra är eftersom vi har hållit den punkten hemliga för varandra. Dessutom tror jag att det blir en oförglömlig kväll. Jag har en del saker som jag ska komma underfund med i mina förberedelser, men jag har ju lite mindre än två veckor på mig, plus att vi har självstudier hela vecka 44 så jag har all tid i världen. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0