Det enda som är svårare än att hålla fast är att släppa taget

Idag var en bra dag! Först var jag i skolan på en mindre rolig föreläsning, men mina kära klasskamrater och några hundra sms räddade min förmiddag... Efter en minitripp på stan och ett telefonsamtal senare så hade jag sällskap i form av Nicky. Som jag saknar honom nu för tiden! Vi vet ju inte hur lång tid vi har kvar med honom, och framför allt inte hur mycket tid han och jag har ihop. Så nu tas varje tillfälle till akt och all uppmärksamhet gick till grabben. Vid 17-tiden så kom mamma, pappa, Andreas, Helena och Isak. Och jäklar anamma vilken fart det är på grabben nu för tiden! Han kryper runt överallt och fort ska det gå! Dessutom så måste man så klart utöva alla fonem man kan under tiden. Så medan mamma och Helena lagade mat och brorsan och pappa tittade på teve så kröp jag och Isak runt på de 66 kvadraten och lekte ta, och hur härligt skratt har inte lillpysen? Det är ju så att man vill ha en egen ;)

Imorgon är jag ledig så då måste jag uträtta några ärenden på stadens alla gator. På lördag är jag bjuden på inflyttningsfest hos Emma Bäcke, och det ser vi så klart fram emot! På tal om Bäcke så har hon och jag en helmysig kväll igår. Först var vi på Mary Kay hudvård och blev rena och fräscha, och efter några beställningar så drog vi vidare mot Filmstaden för att se "I rymden finns inga känslor", men då det var 45 minuter kvar tills den började och vi insåg att den nya Julia Roberts-filmen "Kärleken, Lyckan och Meningen med livet" gick nu och att den dessutom visades om en kvart så valde vi den istället, och den var helt okej! Lite väl lång kanske och lite väl många karlombyten, men Roberts är alltid Roberts, och hur duktig och vacker är inte den kvinnan? Dessutom så är hon exakt 20 år äldre än mig, då hon är född 28 okt 1967. Där ni, där har ni dagens onödiga fakta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0