Carolines 23rd birthdayparty!

Min födelsedag närmar ju sig (28 oktober), och i år firas den som många gånger tidigare med en halloweenfest! Tidagare har jag haft teman som the 80's, men i år blir det filmklassiker! Jag har bestämt att outfitsen ska vara hemliga sinsemellan de inbjudna, men jag kan hittills avslöja att jag valt plan A. Jag var fram tills idag fast besluten om att vara min plan B, men efter lite inspiration så blev det A, och nu har jag till och med köpt tyg och eftersom vi tänkte styra kosan till Söderhamn i helgen så ska mamma få hjälpa mig att sy. Den ni! tror det blir bra! Hoppas jag... Men en flashig inbjudan är i alla fall utskickad!

Jag kan dessutom ge er en till ledtråd... Min kostym kommer ha någonting att göra med....



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0