Älskade lilla vän

Hösten sitter jäkligt bra må jag säga. Det är himlans vackert ute med alla färger, och småkylan gör en pigg. Och kanske inte på tala om alla ljus man kan tända (bra också för att snåla på elräkningen om man så nu gärna vill det!). Dessutom drar ju all bra skit på teven igång igen, och tillveckan startar Despan, Cougar Town och Grey's Anatomy. GA ser jag ju redan streamat, men det är tanken som räknas, och dessutom så kan man se Snyggdoktorer flera gånger om!

Vi städade här hemma igår så vi har redan det gjort för den här veckan. Jag försöker tänka tillbaka på den tiden då jag fortfarande bodde hemma, och inte sjutton städade väl mamma minst en gång i veckan inte? Nej, jag är ett bra barn jag! På tal om hemma... Älskade lilla Nicky blir bara värre och värre i sina utslag, och han kliar sönder sig själv. Han har udner felra års tid blivit så här på somrarna, så att man har misstänkt gräsallergi/fästingallergi. Men i sommar har det varit extremt, och det blir bara värre nu trots att vi går in i hösten då han tidigare sluppit klådan. Så nu börajr det luta mot ett fruktansvärt tråkigt beslut. Samtidigt är hunden 10 år, men det tar emot i hjärtat att se honom försvinna. Men det återstår att se. En vererinär ska konsulteras först och främst så får vi se sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0