Älskade höst!

Jag har verkligen haft en toppendag idag! Började dagen med en skön och väldigt varm dusch och fortsatte med lite Nickytid innan jag styrde kosan mot Vågbro och hämtade Isak. Win-Win-situation då han förgyller mitt liv och Andreas fick tid för sig själv. Efter en hel del bus, en promenad, en middagslur och matning så drog vi tillbaka till Vågbro så att jag med sorg i hjärtan kunde lämna tillbaka lillpysen (alltid lika svårt att lämna honom med tanke på hur sällan vi ses) för att åka till Öster och käka lördagsmiddag med familj nummer 2 + favoritfarmor Eva. Och nu sitter jag här och ser Pretty Woman för sjuhundradeelfte gången och njuter av varje minut! Dagen i korthet?

Jag tänker också på allt gott jag har framför mig. Nästa lördag är det Ladies Night i Läkerol Arena och efter det rullar det bara på med roligheter. Jag ska fira min födelsedag med nära och kära vid flera olika tillfällen, Fredrik och jag har saker och fira på tumanhand, Isak fyller 1 år (!) och en trip är inplanerad i slutet av november.

Behöver jag säga mer att jag ÄLSKAR hösten?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0