Tända ljus är vinterns höjdpunkt!



Det jag älskar med hösten och vintern är att man kan tända så mycket ljus utan att dö i en bastu. Så här hemma är det mysafton på hög nivå! Fredrik har dock fått såna känningar i ena bihålan och eftersom han aldrig är sjuk så får jag typ panik när han väl blir det och vill göra saker för honom. Så gissa vad jag gjorde för en timme sedan? Jo, jag bakade scones! Klart grabben ska skämmas bort!

Men snart är det nog dags för sängen. Jag ska ju för sjutton spinna imorgon. 6 träningsdagen av 7 veckodagar. I'm back! Och imorgonkväll har vi biljetter till Harry Potter och Dödsrelikerna. Bio är bland det bästa som finns!

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

åå vad fint =)

2010-11-22 @ 13:01:20
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0