Snart är det dags för helgernas helg!

Dagarna går fort när man har höstlov må jag säga! Vad jag gör är att läsa specialpedagogiklitteratur till min förbannelse och tränar tränar tränar. Igårkväll hade jag sån förbannad träningsvärk lagom till Despan, och jag kunde inte röra min röv ur soffan. Men det ger resultat hoppas jag!

Nu är det onsdagkväll, imorgon torsdag, sen fredag och sedan äntligen lördag! Som jag har väntat på denna helg! Fredrik åker till Linköping för att spendera helgen med sina forna klasskamrater från gymnasiet, men jag blir inte ensam för det. Jag har mycket att se framemot nämligen. I morgon blir det först och främst träning för Krister, vilket betyder att jag kommer vara död vid lunchtid, men då får mitt spöke skynda sig att duscha och svida om till mer anständiga kläder och dra ner på Wayne's och en lunchdejt med en av de bästa. Sen på fredag får jag finfrämmande utav den bästa av de bästa, Elin, och hennes hund Freda. Och på lördag så blir det festligheter och fina flickor sover kvar. På söndagen är jag förhoppningsvis slut som artist, men en toppenhelg rikare! Ååå, längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0