"LOVE" ovanför sängen - så fruktansvärt patetiskt





Fick en suprise på träningen idag när det visade sig att det var Krister som var dagens tränare istället för Anki, vilket betyder att det blir Krister x2 den här veckan och ingen är gladare än jag. Efter träningen så drog jag på stan i några timmar med Emma. Mycket av det som jag skulle ha var redan slut, men det blev en påse underkläder från Lindex och en pappkasse från Åhlens med det ni ser ovan. Ljustaken heter Emma komiskt nog och kostar 129 kr. "LOVE"-bokstäverna är stora och kostar 149 kr. Så nu har vi LOVE ovanför sängen. Hur jävla patetiskt är inte det egentligen. Dessutom blev det två påsar från andra butiker, men de tänker jag inte visa, för de är julklappar. Vill ju inte spoila något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0