I-landsproblem 2.0

Jag står i valet och kvalet. Vi åker ju som tidigare tjatat till stockholm imorgon och kommer hem på söndag. Det betyder att advent måste fixas. Men när? Jag har tid idag, men det vette sjutton om jag vill idag. Men det finns heller inte så mycket tid kvar på söndag. Ska man då byta gardiner och dukar och ställa fram stakarna på mångad? Har jag inte då tappat poängen med självaste advent? Ska inte det firas på söndagarna? Eller ska jag göra hälften nu, typ gardiner och dukar, och ta stakarna på söndag? Men pallar jag verkligen strykandet? Och i så fall måste jag städa nu. Men när ska jag annars hinna det på söndag... Och om jag gör det nu så betyder det att jag måste klä på mig eftersom jag sitter i morgonrock som följd av dusch efter träning. Och jag måste ner i källarn och hitta rätt kartong. Inga jävla tomtar nu inte liksom.

Ja.. Ni vet. Ett jävla i-landsproblem helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0