Estocolmo

Vi befinner oss nu på hotellrummet här på Radison Viking Hotel - ett kanonhotell i centrum precis vägg-i-vägg med Centralstationen. Vi har nu shoppat så att fötterna värker och medan Fredrik är i duschen så ligger jag på sängen och bara dör en sväng. I mina nya jeans of course. Det är typ allt jag har köpt. Ett par jeans och en kavaj. Och så har jag fått ett par skor av Fredrik som ingick i min present. Sen lite nödvändigheter till köket på Lagerhaus. Sen stopp. Fredrik har även han handlat lite, men vi båda är förvånade över hur lite det faktiskt blev. Jag menar, vi trodde båda att jag skulle vara pank vid det här laget. Men nu har vi kommit till ett litet problem; vart sjutton ska vi äta middag om någon timme?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0