Barn har rätt att bli kramade - Inte slagna


Hittade den här ballongen på vägen från skolan vid Kvarnbron för några veckor sen. Hur fint är det inte att se såna här budskap lite var som helst? Även om det är en miljöförstörare. Men hellre en miljöförstörare med budskap än ett meningslöst skräp.

Jag ska strax byta om och dra iväg på spinning. jag vet inte hur länge sedan det var som jag spinnande, och nu ska jag dessutom gå på ett medelpass?! Men detta ska nog gå vägen. Min kondition har ju aldrig varit så bra som den är nu, i och med träning minst fyra dagar i veckan. Så heja mig! Fredrik är inte hemma ikväll så jag drar oich myser lite på Söder. Det ryktas om rött vin, tacos och Idol..?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0