Fullbokade veckor

Ny dag - nya tag. Fredrik åker snart upp till Söderhamn, och så fort jag får tillgång till mammas bil när hon slutat jobbet så åker jag till Öster för att gratulera svärfar som fyllde år igår. Antar att det blir middag där, och middag här imorgon. Fullt ös medvetslös, som man brukar säga. Skönt att jag åkte hit redan i torsdagskväll så jag fick en natt extra här. Det brukar bli så fruktansvärt stressigt annars och helgen brukar ta slut så fort. Men på måndag är det dags för tre veckors VFU, så då blir det heltid i tre veckor på förskolan. Ska bli roligt att komma ut igen, men samtidigt blir det tungt. Vi är ju inte direkt van med det tempot då vi har 3-6 timmar i veckan i skolan. Och vi ska läsa 100%... Pyttsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0