Vissa turistar i Thailand, andra turistar i Sandviken

Nu är jag hemma igen! Jag överlevde, men jag kände mig som en jäklans turist där i Sandviken och fick sitta i smsbombardering med min gode klasskamrat Sarah. Tillpassningen gick bra, jag tror att jag och optikern Gia kom fram till ett passade par. Dock måste jag bara berätta hur förjäkligt obehagligt det var att ha hårda linser i ögonen! Jävlar vad det skavde (eller skav eller hur man nu än säger...) ! Men Gia lovade att det skulle gå över när jag haft dem ett tag, och jag hoppas på det. Vi fick i alla fall till paradiset på vänster öga, vilket aldrig tidigare har skett, så nu längtar jag tills den 26 mars då jag äntligen får dem (det tar tid då vänsterlinsen beställs från utlandet).

Nu sitter jag och smuttar på en smoothie gjord på jordgubbar, hallon, blåbär, ananas, mango, citronextrakt, vaniljyoghurt och honung (mums!) och funderar ut vad jag ska göra här näst. Städa kanske?






Igårkväll kände jag mig lite vårsugen, så jag gick runt med mina
nya ballerinas från Chili, 499 kr 249 kr.
Kommer bli supersnygga till ett par solbruna fötter i vår/sommar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0