Vi hittade en gubbe i frysen!

Häromdagen när vi lagade mat så fick vi en rolig syn i kycklingförpackningen. Ser ni gubben? Vi tyckte den var klockren!





Denna afton har bjudit på Gossip Girl och nu Brothers & Sisters. I reklampausen lyssnar jag på finalisterna till Melodifestivalen. Jag har två favoriter, Darin och Eric Saade. Darins låt är starkare, men Eric har en sån grym utstrålning och är en riktig publikfriare. Men till Norge vill jag nog helst se att vi skickar Darin tror jag. De andra låtarna tycker jag är värdelösa rent ut sagt. Neo hade varit en solklar hit i Eurovision anser jag, så där tabba ni er Sverige. Vad tycker ni, vem ska få åka till Norge och slåss för Svearike?

 


Kommentarer
Postat av: Alexandra ♡

Darin helt klart :)

2010-03-07 @ 21:08:39
URL: http://allosblogg.blogg.se/
Postat av: Karoline

jag hejade på pauline och hennes sucker for love men hon åkte ju såklart ut i andra chansen :(

2010-03-08 @ 20:11:58
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0