Vem behöver en väckarklocka när man har Skrållan?

Skrållan har fått en liten thing för sig. Denna thing går ut på att när hon tycker att det är dags för mamma och pappa att kliva upp så har hon först ner lakanet som hänger för fönstret (det går inte att sätta upp en rullgardin och persienner skulel de ha 1000 kr för) så att det blir jätteljust i sovrummet, sen går hon och drygar sig på mig genom att slicka i näsborrarna eller på hakan. Gulliga kattfan. Speciellt tidigt händer detta när man har sovmorgon.

Biljetterna till Lady Gaga i Globen den 7 maj släpptes idag, och vi har sugen på att gå eftersom vi båda gillar henne, men jag fick en smärre chock när jag gick iin på Ticnet och såg priserna. 1000 spänn för en plats där man ser något??!! Nej tack!





Vår söta lilla kattfan på sin favoritplats: min studentmössa
 högst uppe på bokhyllan......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0