Vårväder we like!

Ännu en underbar dag idag! Just nu sitter jag framför Våra Bästa År, men efter det tänkte jag ta mig en solare ute på balkongen. Kanske kan man börja få lite färg på sig nu? Det vore trevligt att få sig en solkyss på kinderna!

Jag ska även rota i garderoben och leta fram mina favoriter senare. Märkte att kamerabatteriet var slut, så det ska bara få ladda färdigt först. Det kanske blir fler än 10 plagg, för jag spanade igår lite smått efter vad jag skulle ha med, och märkte att 10 saker fanns endast i garderoben, och att det därför inte ksulle kunna bli några skor eller väskor med på listan, så det få bli så många det blir, okej? Dessutom tänkte jag att jag visar er mina favoriter i Fredriks garderob imorgon. Blir det bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0