Varning - Avreaktion

Frun i detta hushåll är på krigsstigen för tillfället. Fredrik vet att jag msåte spendera den här dagen till att plugga, jag har nämnt det hundra gånger minst. Lägenheten ser förjävlig ut då det inte funnits tid till att städa den på två veckor. Vad tror ni han kommer och säger när jag sitter och skriver för fulla muggar om inte "nu ska vi städa". Fuck you skrek jag och drog upp allt jag hade inom mig. Han är ledig i två veckor. Det är inte jag. Jag sliter med skolan minst lika mycket som han. so what om han pendlar? Jag pendlade i 2 år jag med! Jag städar och lagar mat, ja allt för att han ska vara nöjd. Men då läser han till civilingenjör och jag till fjuttig förskollärare. Snaka om att göra skillnad på folk och folk.

Men nu städar han minsann på egen hand. Man kanske ska baka något gott åt honom. Toffel som jag är..



För oavsett om du är en jävla skit ibland så är du mitt allt ♥


Kommentarer
Postat av: Linn

älskar Greys! :D

hur mår du?

2010-03-30 @ 18:05:34
URL: http://brunetternasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0