Så här har ni aldrig sett mig förut!

Sitter i soffan med lappien i knät och Skrållster på sidan av sovandes i en väldigt egen position. Blir förundrad över hur många olika ställningar hon kan inta, och hur denna lilla katt är. Samtidigt som hon kan bli den minsta lilla bollen kan hon även blir hur lång som helst, och det gör mig facinerad. Och förundrad med, för den delen.

För utom min lilla shopping som ni ser i inlägget här nedan så har jag även tvättat idag. Behöver jag ens nämna hur skönt det är med egen tvättmaskin i lägenheten? Men samtidigt så höjer det ju också elräkningen, så det jämnar väl ut sig i längden antar jag.

Imorgon är det tisdag och även en dag jag ser framemot. Jag ska nämligen till högskolan och luncha med bästate Susanne som var med till Irland. Trots att det skiljer 13 år mellan oss så fick jag känslan av att vi boundade ordentligt på Irland, och det är jag glad för. För tänk vad roligt vi hade, jag och sockerpullan!




Caroline "Benny Andersson" Pettersson och Susanne "Björn Ulvaeus" Frykholm Eurovision Song Contest the IP version på St Mary's College i Belfast


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0