På Spåret

Härliga fredagskväll! Vi har precis ätit vitlöksmarinerad fläskfilé med potatisgratäng vilket var supergott (som vanligt när jag lagar maten, haha) och nu inväntas På Spåret. Själv har jag lite svårt för det programmet, och tittar mest för älsklingens skull. Jag tycker att det är pinsamt, eftersom Fredrik är grym på alla dessa frågor, medan jag som läser till akademiker inte har en chans på frågorna. Kan de inte åka till Belfast någon gång? Jag som kan halva deras historia tack vare vår supertrevliga busschaufför som vi hade på mornarna.

Sen suktar jag efter skorna jag visade er i det tidigare inlägget. Var de inte skitsnygga? Och så klart var de ännu snyggare på. Jag börjar smått göra en deal med mig själv känner jag, och det är att om jag går ner 4 kg till så köper jag dem. Men då är de väl så klart slutsålda i min storlek. Men jag kan vara stolt över mig själv, då jag hittills gått ner 9-10 kg sen i slutet av oktober. Visserligen tack vare min sjuka som jag haft den senaste månaden, men jag har inte gått upp dem, och jag kan, eller rättare sagt ska vara stolt över mig själv. Så kanske att jag förtjänar ett par heels för 549 kr?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0