Mina kära dojer har dött

Jag har varit skittrött idag rent ut sagt sedan jag kom hem, men likt förbannat så drog vi ut till Hemlingby och shoppade matvaror på ICA Maxi. Väl där märkte jag att jag har hål i min sko, och att jag skulle bli tvungen att överväga att slägna dem. Väl på väg därifrån märkte jag att det även var hål i den andra skons sula, och jag fick konstatera att jag måste slänga dem. Så, här sitter jag nu och icke-sörjer över att jag måste gå på stan imorgon (igen) och titta på nya sneakers. Jag har ett par Adidas, och de är fit for fight, så de duger fint, men jag har varit sugen på ett par Converse Allstars nu ett tag, så jag kan ju i alla fall kolla in stans utbud på dem imorgon, right? Och inte är jag shopaholic inte, Susanne. Det verkar du ha fått om bakfoten ;) Jag har bara jävligt mycket pengar ;) Haha!




Men på tal om skor, dessa coola boots finns på Eurosko och kostar 599 kr, bara så att ni vet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0