Min hemliga dejt var...

Självklart var det ju min vän Mary som jag träffade idag. Hon var på väg hem till Göteborg efter besök uppöver, och hade 1½ timmes väntan på tågbyte gär i Gävle, och eftersom jag var ledig så mötte jag självfallet upp henne och tog med henne med till mig och Skrållan på en kopp te. Roligt att få prata i kapp, och jag så gott som lovade att komma ner till Göteborg en sväng i majsnåret. Göteborg är underbart den tiden på året tycker jag!

Efter att ha lämnat av Maria på tågstationen igen så gick jag en sväng på stan (otippat va?). Hittade ett rejält fynd på Lindex, men det får ni se först i morgon sörrni, då jag tänkte ha på mig det då. Kommer spendera halva dagen i bil i morgon föresten. Jag, mamma och Andreas ska nämligen ner till Stockholm och hämta pappa som har varit där i några dagar. Sen åker vi med uppöver för Söderhamnsvistelse. Har ju inte varit hem sedan jag var så förbaskat sjuk. Hoppas mamma har spritat av mitt rum....?




Jag och Mary utanför Liseberg en solig dag i maj 2007.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hörde att det var copyright på den där bilden ;)

2010-03-18 @ 23:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0