Man blir tydligen tjej när man är snorig

Man känner sig inte direkt sexig när man sitter och snyter sig, dopar sig med nässpray, nyser, snyter sig på nytt, dopar på nytt, nyser på nytt, snyter... Ja ni fattar vitsen.. Dessutom frös jag ballen av mig om jag hade haft någon, så när det blev dags för den obligatoriska tvagningen så gjorde jag det till ett sjujäklans bubbelbad istället och tjejade mig med benrakning, fotfilande, hårinpackning, inkletandes med body butter fron the Body Shop och so on so on.. Tänk vad lite snorandes kan göra med en?

Men nu får det bli en kopp Roobois Sömntuta till mitt älskade Desperate Housewives.. Jag har sett en sneakpeak, och jag lovar er att det kommer bli spännande!






En liten ledtråd.... Missa inte de nya avsnitten kl 21.00 på Kanal 5!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0