Lindex är generösa



Som ni ser så känner Lindex sig lite generösa och ger 10% på hela ordern när du handlar online. Jag var in på Lindex här igår och var ute efter ett specifikt plagg, men den storleken jag skulle ha hade de bara ett expemplar kvar av i butiken, och det var trasigt, så jag valde att gå in på internet och köpa det istället. Och dessutom hade jag en rabattcheck som gav 30% på dyraste varan, så jag fick sammanlagt 100 kr i rabatt. Kan ni gissa vad jag köpte för plagg?

Klicka på bilden för att komma till internetshoppen!

Kommentarer
Postat av: Karoline

svar: jaha, bara smör du tar bort alltså?



angående tröjan: haha jaa, jag vet inte, jag är inget stort fan av randigt. kanske för att jag inte gillar att segla och hela det köret och kopplingen är ju så stark, haha :p men armarna, är de trekvarts eller?

2010-03-23 @ 15:12:08
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0