Kvalitetstid med Isak

Idag har det faktiskt inte blivit någon uppdatering alls som ni märkt. Blev väckt kl 5 i morse av Nicky som sov med mig och som hade fått för sig att han ville ut då, och sen kom kurr-Lisa kl 6 och ville gosa. Nu är det föresten konstaterat at hon är könsmogen, för jäklar vad dryg hon är! Skriker och viftar med rumpan för Nicky konstant så till och med han som annars avgudar henne blir less. Har hållt på och skrikit hela natten dessutom.

Sen drog jag in till stan och E-Center för att kika runt. Hittade inget av värde och åkte till Hällåsen för att pussa på den underbaraste sötnöten i världen, Isak. Gud så stor han har blivit! Och tung. Efter att ha bärt på honom i 1,5 timme så är min högerarm helt död nu, så mamma har fått gett mig en starkare Voltaren. Så nu känner jag att jag knäppt kan skriva, då mina muskler slappnar av. Men det var värt det, för han får mitt hjärta att smälta gång på gång på gång igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0