Konsten att mötas halvvägs

Jag är uppe. Fredrik sover som vanligt. Faktum är att vi är lite ssmått sur på varandra. Jag är less på att han alltid ska veta mer än vad sportnyheterna tar upp, de kan inte reglerna, detaljerna och att de alltid har fel och bla bla bla.. Då kan man ju undra varför inte han har deras jobb då?! Och han är såklart sur på mig för att jag skällde på honom över detta. Men jag ger inte vika, inte denna gång. Annars är det ju alltid jag som är den kortsinta och bser till så att vi blir sams igen efter 5 minuter. Vad hände med att mötas halvvägs? Aja...

Jag tänkte denna underbara lördag (vårsol idag igen på vår balkong!) ta och städa så att jag har det gjort. Det ser ut som ett helvete här hemma, och Fredrik ser inget problem i det. Äckligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0