God morgon!

Den här natten slapp vi i alla fall en pilsk katta. Antar att hon tog igen den förlorade sömnen igår, för hon sov kosntant frå ndet att vi kom hem. Har i alla fall bestämt vilken veterinär vi ska ha och det blir nog bra. Har bara hört bra om dem så.

Idag ska jag sätta igång med min slutuppgift i den här kursen som jag har. Läser just nu två kurser som är sammanslagna, De yngre barnens läs- och skriverövrande och Matematik från början. Låter det spänannde? Låt oss säga sä här: vi viker pappersflygplan och tittar på barnprogram i skolan. Givande va?
Jag måste även en sväng på stan, då det visade sig att Fredrik glömt sin tandborste i Söderhamn. Tänkte även ta en sväng in på Lindex och kolla om de har de där armbanden jag visade er igårkväll. Gillade ni dem? Det gjorde jag i alla fall! gillar blandningen av classy och rock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0