Ge mig tips, tack!

Hmm.. Imorgon får vi besök av svärmor och Fredriks lillebror som båda ska sova över här. Carina läser Lärarlyftet här på HiG, och har skola både torsdag och fredag, och jag har skola på fredag, så då får jag i alla fall sällskap, och det är ju alltid trevligt! Vi hade tänkt äta mat här, men Carina ville tydligen bjuda ut oss, så det blir också mysigt. Ser framemot morgondagen faktiskt!

Men detta medför även att jag har en del att göra i morgon. Jag måste röja upp här hemma och dra ett drag med både snabeldraken och dammtrasan. Sen vill man ju ha något att bjuda på också, och jag har mina aningar om att vi har en Vinetta-glasstårta i frysen. Men sen tänkte jag baka också, men vad? Morotskaka är min stora favorit, vad är din? Kan du ge mig något tips?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0