Bregott é gott!

Blev ändrade planer, och jag ska träffa sockerpullan i morgon istället. Lite skönt faktiskt, med tanke på att det kräksnöar ute. Dock betyder det att jag måste vara effektiv i mitt skolarbete idag, och det är ju inget jag direkt anser roligt. Men vad gör man inte för karriären? Haha..

Sitter i soffan med linne och en filt. Har precis tryckt två fullkornsmackor med philadelphiaost och kokt ägg. Måste faktiskt medge att det här med att använda cream cheese istället för smör går galant. Men visst längtar man efter bregottet som står i kylen i ibland, det kan jag inte förneka!

Föresten, såg ni den gulliga tanten som vann 5 miljoner på Trissskrapet på TV4 imorse? Tänk er att tanten köpt/har fått  en trisslott för 25 kr, skråapar fram 3 tvrutor, hamnar i direktsänding och får fem millar. Inte illa pinkat! Något som en annan aldrig skulle vara med om.

Kommentarer
Postat av: Karoline

varför äter du inte bregott?

2010-03-23 @ 13:45:27
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0