Tvättens mysterium

En sak som jag inte förstår.. Jag bokade ett tvättpass till idag, kl 13-16. Tar hela tvättkorgen med mig ner + en stor ikeapåse. Orkar inte sortera skiten här uppe. Kommer ner i källaren, men inte in i tvättstugan... What the...?! Ser att jag har tiden 16-19 istället och tänker "okej, fine with me". Men när jag sedan kikar på bokningen via internet så ser jag att jag inte ens har den tiden idag, utan det är kl 16-19 imorgon, Och hur sjutton ska det gå ihop när jag måste packa senast lördag?

Tur att man har tvättmaskin här uppe i placet också. Men surt ändå. Har jag blivit scenil eller nått sånt? Aja.. Nu går tvättmaskinen i badrummet med endast mina kläder så får jag tvätta Fredriks nere ii stugan imorgon. Det löser sig så farfar när han hällde Oboy'en i mjölken.


Vill också nämna att jag skänkte en fin slant till Rädda Barnen och Haiti igår. Gör det ni med!
Smsa "10katastrof" till 72950 för 10 kr eller "katastrof" till 72950 för 50 kr


Kommentarer
Postat av: Bögjävel

Jasså? Tack! :)

Var i Gävle bor du?

2010-01-21 @ 16:30:47
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/
Postat av: Bögjävel - Morgan Wahlund

jaha, nära mig ;)

2010-01-21 @ 20:07:56
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0